FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nerix - låter som du ligger kvar på den storagenod som vi flyttat de flesta från. PMa mig med ditt användarnamn så flyttar vi den åt dig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Tycker också det är mycket glädjande nyheter med cron. Då blir ni äntligen ett riktigt webbhotell ![]() För att gå tillbaka till TS och ämnet: Jag har själv bara använt mig av e-postsupporten och det var några månader sen sist. Den har fungerat alldeles utmärkt. Tillräckligt snabba svar och snabb hjälp. Cronjobs har tyvärr saknats hela tiden - det är ett måste för många med mig - men nu verkar det ju lyckligtvis vara på g. Nertiden de senaste månaderna har som påpekats varit över det normala men man ska inte dra för stora slutsatser av en kortare tidsperiod. Både Loopia och Binero har exempelvis också haft stora problem under perioder. Men naturligtvis är det inget man kan acceptera om man driver en e-butik eller annan mer känslig verksamhet. Kontrollpanelen är funktionellt och utseendemässigt riktigt bra men Ajax-laddningen är ofta otydlig, inte så extremt som hos Binero dock. Den gamla kontrollpanelen är bland de snabbaste jag använt men ful och lite buggig nu när de gått över till nya. Den nya är istället snygg men lite seg, inte alls som Bineros gamla men nog för att bli lite irriterad. Kort och gott så är City Network klart värt pengarna om man inte är orolig för de senaste månadernas problem och inte behöver cron just för tillfället (om det är något man lärt sig vid det här laget så är det att inte lita på att saker och ting ska ske inom en snar framtid hos webbhotell).
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-04-17 klockan 09:06 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Nej ingen särbehandling - alla flyttas. Dock kan vi inte göra det samtidigt och många gånger vill vi ha kontakt med kunden då flytten kan innebära 10 minuters nertid. Då det är ca 300 kunder som har berörts så handlar det mer om tiden och när de kunderna kan acceptera att vi gör det. Nu när Nerix skrev här så tar jag chansen direkt så han slipper vänta längre. Se det positivt istället - vi tar chansen att vara proaktiva när vi får en möjlighet som denna. ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har redan blivit flyttad två gånger, först för några månader sedan och nu den 13:e April, men felet kvarstår. VPS:en gick senast ner för 7 min sedan.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|