FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det finns en anledning till uppkomsten av talesättet gällande finger och hela handen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Citat:
Världen (men även politiken och det politiska beslutfattandet) blir allt mer globaliserad och dessutom är vi med i EU. Jag förstår att nya lagar måste till pga internets dominans, möjlighter och spridning, men är det inte VÄLDIGT mycket IPRED, Datalagringsdirektiv, SOPA, PIPA, ACTA, FRA nu?
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Citat:
Dock är jag fullkomligt övertygad om att många svenska politiker verkligen månar om folks integritet och demokratiska rättigheter. Jag hoppas det blir som du tror och skriver, att jag om tio-femton år kan avskriva mina små farhågor som dravel. ;-)
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är Sossarna som har varit drivande i den här lagen.
Om den är bra eller dålig, kan vi vänta och se. IPRED lagen var ingen höjdare om man se till antalet brottsfall som kom till fällande domar. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|