FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kör iPhone 4. Helnöjd. Inget större applefan heller. Men den är grym.
Inte gör stor, inte för liten. Inte för tjock, och inte gör tunn. Skärmen är grym i mina ögon sett. Jag kan maila, surfa och de finns mängder av appar. Jag är medveten om att de är kanske inte den "bästa" telefonen. Men så är det just bara en telefon också, och den klarar alla mina behov med galans och samtidigt utstrålar den kvalite. Men, smaken är som baken. Kvalite och popularitet(läs. Tillgång till appar) var dom sakerna som avgjorde se för mig när ja valde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Nya Motorola Razr är ju också intressant men är dåligt insatt i den.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
"Men, smaken är som baken. Kvalite och popularitet(läs. Tillgång till appar) var dom sakerna som avgjorde se för mig när ja valde. " Senast redigerad av j0han den 2012-03-08 klockan 21:08 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Både App Store och Google Play har väl hundratusentals appar, jag tror knappt du hinner installera alla dessa under din livstid, sen tillkommer det mer varje dag än du lär hinna med. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Så visst, hade de varit ett okänt os med bara, låta säga, 1000 appar tillgängliga så hade de ändå varit mer än jag hade kunnat laddat ner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är det någon större skillnad i batteritid mellan de olika mobilerna? Det är ju också viktigt att ta hänsyn till.
Apples lurar känns ibland lite inlåsta måste jag säga men med jailbreak så går det att göra lite mer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||