FAQ |
Kalender |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Varför tar du personligen illa upp, gång på gång, tråd efter tråd? Bara för att din arbetsgivare har eventuella brister är det knappast en pik till dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
Jag försöker informera om hur saker ligger till, något som vissa uppskattar att lära sig av - medan andra föredrar sin egen lilla "verklighet". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
och jag ber om ursäkt om jag var otrvlig, detta forum är till för att sprida kunskap och hoppas att diskussion blir trevligare fortsättningsvis. gonatt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Ingen orsak, även jag medger att jag varit onödigt bufflig i mina svar..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det är ju kalas att vi med förvrängd verklighetsuppfattning kan ta del av din kompetens och bildning, fortsätt så! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Citat:
Som svar på din fråga har jag flera gånger uttryckt att det jag tidigare kritiserade utifrån som jag ansåg förbättringsbart, har jag sedan 3 års tid möjlighet att uttrycka och påverka internt. Något jag ser som betydligt mer konstruktivt.. Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
.SE är väl troligen ett av de bäst skötta registryn i världen, men varför nöja sig där. Sålänge det finns en enda paragraf eller process som går att förbättra bör man väl ta tag i det? Trevlig måndag! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Citat:
Och det gör jag såklart redan! Skillnaden är bara att din syn på vad som behöver förbättras, inte nödvändigtvis behöver överensstämma med min.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|