| FAQ |
| Kalender |
|
|
#41 | ||
|
|||
|
Hej, jag är ny här.
|
Ville skriva rätt bara, men kom mitt i ett kundmöte. Vi har haft vår interna mail genom Loopia i ca 5 år, men det blir bara mer och mer strul med mailen. Efter nära 3 dygn har vi bytt leverantör och pekat om. Jag tror de flesta som driver affärsmässig verksamhet där e-post är a och o inte klarar så här långt avbrott. Som sagt, det har varit ett löpande problem med dem och framförallt i år.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#42 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Kul att alla som skickar meningslösa mail om sin mail sänker supporten totalt nu för oss som har riktiga ärenden hos Loopia
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-12-07 klockan 18:51 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#43 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Att supporten går på knäna beror ju till stor del på deras bristfälliga information.
En uppskattad tid till sina betalande kunder är det minsta man kan begära. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#44 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
http://www.wn.se/t1041662.html
http://www.wn.se/t22236.html http://www.wn.se/t17455.html http://www.wn.se/t1050968.html http://www.wn.se/t1049017.html http://www.wn.se/t1051055.html http://www.wn.se/t1040130.html http://www.wn.se/t37522.html http://www.wn.se/t25053.html http://www.wn.se/t1039651.html http://www.wn.se/t32839.html http://www.wn.se/t12282.html http://www.wn.se/t8937.html Att det fortfarande finns människor som har affärskritiska system hos Loopia övergår allt rimligt förstånd. Att dessutom förvänta sig ersättning tyder på IQ långt under en fiskmås. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#45 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Det är väl bara Facebook-användarna som inte ser förbi näsan som krävt ersättning?
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#46 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#47 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Klicka på länkarna jag postade. Om man anlitar ett webbhotell som har som tradition att drabbas av upprepade, stora och långa driftavbrott kanske man bör överväga att skaffa en förmyndare som kan ta beslut åt en, istället för att förvänta sig ersättning för driftavbrott.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#48 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Du som är entreprenör borde lugna ned dig lite med dina ordval. Majoriteten av loopias småföretagare har kanske inte den kunskapen att följa dina länkar, för det betyder det inte att man har ett lågt iq under en fiskmås som du så vackert ville uttrycka dig ![]() Skattepengar till förmyndare gällande webbhotell, nja jag betalar nog skatt till mer relevanta aspekter. Sen är ju Loopia det självklara valet bland kunderna, så det är inte lätt för majoriteten att hitta i träsket, ungefär som flygresor
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#49 | |||
|
||||
|
Administratör
|
"Vi kan fortfarande inte svara på när detta kommer att vara åtgärdat." ~= "vi vet inte hur vi skall fixa det här"?
tre dagar är ju lite väl länge även om mailen inte på nåt sätt är affärskritiska.
__________________
Snickare - Copenhagen - Stockholm - Shoppasmart - EOOB - flig.ht/s - Stockholm - Nöje - Direct Flights - PopularHotels.com - TOBUY Sverige - Pengar.se. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#50 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|