FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Du sa "I detta fallet har ju kunden sagt att han inte vill betala hans pris så svaret är ju redan där. " vilket inte alls är samma sak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Men snälla... Uppenbarligen har du ingen vidare insikt i branschen. Att "integrera Wordpress" är precis lika intetsägande som att "bygga ett kök".
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Medlem
|
Kul att du tar upp det... för det här kanske Martin Timell borde ha med på nästa version av Fuskbyggarna.. det är vad jag kallar Joomla och Wordpress byråer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag tror inte att du gjort mer i Wordpress än kanske en liten blogg med lite snyggare design än standardtemat? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sattet ni resonerar pa skulle aldrig nagonsin fungera i en annan bransch. Hoppas ni inser det. Ni sjalva skulle heller aldrig acceptera samma resonemang om en byggarbetare forsokt detta med er. Klart ni skyddar era egna intressen med detta borjar bli smatt tramsigt. 1-1000 timmar sager du men ar det inte timmarna ni raknar fram pa era offerter? Om nu foretag A tar 10 timmar och foretag B tar 20 timmar for samma jobb kan det ju vara sa att foretag B helt enkelt suger. Sen kan man ju linda in det i fina ord sa som "grafisk profilering, unik, hogra kvalitet bla bla bla" I vilken annan bransch far kunden betala for leverantorens inkompetes?? Dags for lite sjalvinsikt kanske? MVH R |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jo det ar samma sak, du har fel. Alternativet ar att kunden namde det lagre priset sa att TS skulle hoja sitt pris annu mer? lol Har du naginsin salt nagonting till nagon skulle du forsta det. Det tror jag du gor men du har en annan agenda. MVH R |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
MVH R |
||