FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Hade jag haft ett samtal nu och vetat att det var just du med den attityden hade jag inte velat prata med dig. Vi som har jobbat som telefonförsäljare eller folket som jobbar som telefonförsäljare, kan inte göra något åt detta. Det är inte med mening vi "stör" folket. Oftast finns det inget bättre jobb och ibland får man ta det som finns. Tycker inte man ska vara så pessimistisk hela tiden och tycka att ett samtal kan störa en. Är det flera samtal, gång på gång, då förstår jag. Det har hänt att dem jag jobbade med ringde upp samma person flera gånger under en kväll bara för att jävlas. Det tycker jag inte är acceptabelt heller. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Problemet som jag ser med telefonförsäljare, att det finns så mycket oseriöst som simmar där ute. Företag som yreg har verkligen satt skräck i små företagare, man våga inte säga något per telefon, helt plötsligt står man där med ett avtal som är nästintill värdelöst och kostar 500:-
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Det är ju inte direkt så att jag helt saknar strumpor och inte har någon anning om var de kan köpas utan sitter hela dagarna och väntar på att en telefonförsäljare ska ringa och rädda mig med ett förmånligt abonommang på strumpor? (eller vad det nu kan vara) Däremot ska man givetvis vara trevlig, det skadar ju inte. Dock lackar jag totalt när bluffsäljare ringer, vid de situationerna har jag anmält en säljare(han fick sparken enligt företaget), lyckats ta upp nästan 2 timmar av en säljares tid(hans chef hotade med att ta mig till domstol då detta tydligen är olagligt) och senast skrek jag bara och slängde på luren. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|