FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-09-28 klockan 12:09 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fotograferade av min telefon, var någon från 0165512610 som redan låg i min spärrlista,
Se på http://m16.se/terror/ 12 st missade samtal från 0165512610 , många samtal ringda inom samma tidsintervall, så undra man varför folk är negativa emot telefonförsäljare, det är inte försäljning de sysslar med utan grovt ofredade. Är glad att Android har en bra spärr funktion, så man kan freda sej själva. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Det var på den tiden jag hade svårt att finna uppdrag och hade mycket tid över när säljaren ringde och ville sälja på mig sin produkt. Jag bad honom boka in ett möte med mig där vi kunde konsultera runt hans produkt och erbjudande. Jag till och med bad honom skicka en bokningsbekräftelse till mig med en timems avsatt tid för konsultationen. Stackarn måste ha varit överlycklig om att tro han var nära ett avslut. Han kom på mötet och han fick babbla i en timme om sitt. Därefter tackade jag nej till fortsatt diskussion och skickade en timmes debitering för bokat konsultmöte. Dagen efter ringde VDn för företaget och ifrågasatte min faktura, varpå jag faxade över bokningsbekräftelsen som en timmes bokning. Jag fick betalt för fakturan. ![]() Så hanterar jag försäljare... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
|
Ha, Ha, Strålande initiativ!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
|||
|
Så jäkla bra gjort, SEAPelle!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
|||
Nykomling
|
har jobbat som säljare i ca 10 år mestadels via telefon, erfarenheten har lärt mig att om jag verkligen hör att detta inte ger er som kunder något så plockar jag bort er från våra listor,
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|