FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ibland får man driva saker av principskäl också. Ju fler som gör det, desto färre kommer undan.
Att ansöka om stämning räcker säkerligen långt och behöver inte bli jättedyrt. Vad jag förstod så har kunden inte uttryckligen bestridit något, så det är bara att skicka vidare.
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Begäran om handräckning för att åreta varan är ju en möjlig väg. Blir det bestridande så kan man ju skicka in en ansökan om stämning med bevisning från postens REK. Men om det är första gången så bör TS nog anlita en advokat som forumerar stämningen på ett bra sätt. Senast redigerad av Conny Westh den 2011-07-10 klockan 02:55 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag följer dina steg Conny då de verkar bra. Börjar med inkassokrav, sedan kfm och handräckning.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|