FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Att personen i fråga (bloggaren) sedan är otacksam och beskyller denna GRATIStjänst! (hBlogg.se) för en hel del saker är ju inte klokt! Så vem i hel*ete ger efter för något sådant? Vad skulle kunna bli dålig publicitet för hBlogg.se om all fakta läggs fram? INGENTING! Ingen företagsledning (riktig sådan, inga småföretag!) accepterar eller ger efter under liknande situationer, då kommer man ingen vart! //Jonathan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Citat:
Jo, jag och jag har kommit rätt långt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag vill först klargöra, föregående inlägg var inget personligt påhopp på dig, jag kan ha formulerat mig så när jag läser nu i efterhand, ursäkta. Som du dock ser så har jag helt olika åsikter gentemot dig, och även om frasen "Kunden har alltid rätt" bör följas i de flesta affärssammanhang så tycker jag att man borde böja på den gränsen lite ibland, beroende på vad det gäller. Men men, det är väl mest jag som tycker så i just detta sammanhanget.. Mvh Jonathan |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|