| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Kan du skicka oss ett PM så ska vi nog kunna lösa detta. Vi skickade även ett PM igår till trådskaparen för att ta reda på vilken domän det gäller och inväntar svar där. //Loopia |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Lösa det? Hur ska ni lösa att någon annan nu äger domänen hans? Kreditering av domänens köpvärde känns ju också ganska tamt om det var en viktig domän. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Det är ju olyckligt att någon förlorat sin domän och vi vill gärna ha reda på varför. Ej förnyade domäner ligger ju i karantän en tid där kunden har möjlighet att återaktivera den. I den citerade kundens fall så verkar det inte som att denne har förlorat någon domän. Men om det förekommer bekymmer med faktureringar så vill vi gärna felsöka och lösa detta. Övriga fall som tas upp i tråden väntar vi fortfarande på mer information om vilka domäner det gäller. //Loopia |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|