FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() läs om så ser du att det finns utrymme för att handla moraliskt också. Jag har själv gjort det (om du läste hade du förstått det). Men men.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Tror inte det finns många själar som handlar olika instrument bara för att de ska få tänka på misären i Japan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Om man gör det för att tjäna på misären så gör man fel (hur man än försöker prata bort det som du nu gör) Om man gör det för att hjälpa och vinstsyftet är i andra, tredje eller i 10e hand.. då kan man tycka det är okej. förstod du skillnaden? och jag sa att jag har själv köpt stora mängder japanska innehav.. donera har jag gjort i relation till vinsten jag gjort (vilket är stora summor med hävstång..) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har inte investerat en enda krona så det är inget jag försöker prata bort, men jag tror inte det finns någon som vill tjäna pengar på misären men det är däremot sunt förnuft att ta omvärldsanalyser i beaktning när man handlar, allt annat vore ju idioti.
Sen tycker jag att alla kan donera till hjälporganisationer efter sin egen förmåga, om du nu kunnat bidra mer på sistone är det väl kalas! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|