FAQ |
Kalender |
![]() |
#691 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#692 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#693 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#694 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#695 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon här som använder Nellys produktfeed?
Verkar som hälften av produkterna leder till en sida: Produkten hittades inte på nellys sida... Har kontaktat support utan svar och är väldigt säker på att denna problem ligger på Nellys & TDs sida och inte på min. Några förslag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#697 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Prova att söka efter produkterna som inte finns direkt på Nellys webbplats och se om du hittar dom där. Då vet du iaf om det rör sig om utgångna varor eller inte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#698 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Förmodligen är det så. Men kundbegreppet är ändå svårdefinierat (se min tidigare länk). Olika företag har olika definitioner. Som affiliate har man inte någon aning om när man får betalt av AdLibris eftersom det finns så många frågetecken i deras beskrivning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Min poäng är att kund är svårdefinierat. Det går exempelvis att registrera sig hos AdLibris utan att handla något. Är man kund då? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|