FAQ |
Kalender |
![]() |
#681 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag reggade mig på TradeDoubler igenom länken ifrån Apple Affilate program ( http://www.apple.com/uk/itunes/affiliates/faq.html )
Men inne på Tradedoubler hittar jag ej iTunes programmet så jag kan ansöka dit hur jag än söker. Vad gör jag för fel? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | ||
|
|||
Medlem
|
En snabb fråga ifrån en nybörjare
![]() Är de produkter som listas på TD de enda som man får provision på eller är det okej att direktlänka till vilken produktsida som helst, självfallet på villkor att man använder sig av TD:s script etc. Blev det luddigt eller förstår Ni vad jag menar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
"Utmaningen blir att stärka positionen på den svenska marknaden. Det finns fortfarande kunder som handlar böcker men som inte känner till Adlibris." Jag hoppas att det går att få någon klarhet i mina frågor ovan. Av ovanstående citat får jag känslan av att AdLibris definition av kunder är väldigt bred... Källa: http://www.svb.se/nyheter/adlibris-g...f%C3%B6retaget |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#686 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Opps, blev fel
![]() Senast redigerad av Davve den 2011-02-21 klockan 19:39 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#688 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Kan ju t.ex. vara en sale av produkt från Comviq, de har ju eget program, allt för att underlätta för oss affiliates. Tele2 har väl bara 3 separata program nu, några till så är vi där. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |||
|
||||
|
Citat:
Så vad menar du, att de är = 0kr för att de har sjuttielva program och de gick via fel td länk? Fast kollar jag t.ex. Comviq affil delen i avslut/lead så är det 2 av 7 sales som gett nått? ![]() Kanske dags att kraftigt selektera vilka annonser man visar, dvs efter de som betalar. Senast redigerad av BarateaU den 2011-02-25 klockan 12:58 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Exakt. SÅ de som klickat på din Comviq-länk och köpt Tele2-abonnemang ger 0kr vilket din rapport visar
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|