FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon här som använder Nellys produktfeed?
Verkar som hälften av produkterna leder till en sida: Produkten hittades inte på nellys sida... Har kontaktat support utan svar och är väldigt säker på att denna problem ligger på Nellys & TDs sida och inte på min. Några förslag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Prova att söka efter produkterna som inte finns direkt på Nellys webbplats och se om du hittar dom där. Då vet du iaf om det rör sig om utgångna varor eller inte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det står att dem uppdaterar i stort sett varje dag men felet finns alltid kvar... För övrigt, har precis kommit igång med en av sidorna men tycker att det är väldigt dålig ersättning. ![]() Tycker ni inte att det ser skumt ut? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Blir man tvungen att göra egna kontroller på om länkarna fungerar kanske? Borde gå att koda ihop något, men risk att det belastar deras server så mycket så man blir portad? Senast redigerad av jensplan den 2011-04-02 klockan 13:52 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja problemet har funnits sedan jag började använda TD för ett halvår sedan...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|