| 
				
				 Medlem 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Reg.datum: May 2010 
					
					
					
						Inlägg: 203
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
	| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			
				 
				Reg.datum: May 2010 
				
				
				
					Inlägg: 203
				 
				
				
				
				
				     
			 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		 
			
			Chatsupport anser jag mest vara ett budgetalternativ. Sitter hellre i 5-10 minuter telekö hos Binero/loopia och får svar på mina frågor direkt än sitter 10 minuter i en chat med One och får ett svar var 4:e minut. Det är lättare att "passa" en telekö och man blir effektivare när man då kan göra annat samtidigt. Chatsupport känns inte så aktuellt 2011 anser jag. Dessutom så svarar flera av de större webbhotellen blixtsnabbt nuförtiden på epost förutom kanske under den värsta tiden på dagen.
		 
		
		
		
		
		
		
	 |