Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Webhotell testade, svenska och utländska

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-03-14, 22:55 #14
JensS JensS är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 203
JensS JensS är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 203
Chatsupport anser jag mest vara ett budgetalternativ. Sitter hellre i 5-10 minuter telekö hos Binero/loopia och får svar på mina frågor direkt än sitter 10 minuter i en chat med One och får ett svar var 4:e minut. Det är lättare att "passa" en telekö och man blir effektivare när man då kan göra annat samtidigt. Chatsupport känns inte så aktuellt 2011 anser jag. Dessutom så svarar flera av de större webbhotellen blixtsnabbt nuförtiden på epost förutom kanske under den värsta tiden på dagen.
JensS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017