FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Att någon kan säga att iPhone gränssnitt är tråkig och ej innovativt är för mig ren okunskap i både UX design och funktion.
Tycka vad man vill om Apple och iPhone men om det är något de fattar är hur man gör innovativa och användarvänliga saker. Android är fragmenterat och liknar mer och mer Sony Ericsson med dussintals lurar som släpps varje månad. Alla har olika grafiska skal samt leverantörer som fyller den med sitt eget skräp och aldrig uppdaterar OS till senare versioner. Eftersom Android är öppen plattform så kan du alltid köra en: Kod:
“mkdir android ; cd android ; repo init -u git://android.git.kernel.org/platform/manifest.git ; repo sync ; make” ![]() Lycka till med valet oavsett vad det blir ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Nu behöver vi dock inte blanda i bra eller dålig i just denna aspekt utan enbart VAD apple gör med iPhone som är så nytänkande? Jag är tydligen är av dom okunniga så upplys mig ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är enkelt, vrid tillbaka tiden innan iPhone släpptes och vad som var tillgängligt då. Blir nog enkelt att se var innovationen låg/ligger.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Adestro den 2011-03-12 klockan 08:09 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
I dagsläget kan jag inte säga att iPhonens gränssnitt speciellt innovativt om man kollar på konkurrensen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |