FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Iphone går ju bort direkt då det är en leksaksprodukt a´la Apple. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ta tex Apple Mail som ett exempel, skulle gissa på att kanske 25-30% av våra kunder är appleanvändare, vilket borde göra att dom står för 25-30% av frågorna hur man sätter upp sin mail. Men istället så står appleanvändarna för kanske 75% av frågorna av den typen. Inget fel i sig att be om support, det betalar man ju för. Det är mest bara lustigt att det är så snedfördelat att "lättanvända Apple" genererar mest support. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Min bror (använder iPhone) fick en X10 Mini som jobbtelefon nu. Han är inte glad för det kan jag säga ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag säger samma sak som många föregående talare: Välj någon ur Iphone-serien.
Sedan jag bytte från en Sony Ericsson W890i till en Iphone 4, så kan jag säga att jag aldrig vill gå tillbaka till vare sig Sony Ericsson eller en annan telefon. Inte som det ser ut i dagsläget i alla fall. Om du vill ha en telefon som du kan använda till mer än att bara ringa och skicka SMS - välj en Iphone. Iphone ger dig underhållning, användarvänlighet, utseende, nöje och kvalité - allt i ett! Med ett ofantligt utbud utav applikationer, ett härligt user interface och en grymt snygg mobiltelefon i övrigt så är det för mig ett självklart val. Folk må klaga på att Apple styr och ställer med järnhand, och att det är jobbigt att de stryper många möjligheter och funktioner med sina strikta regler och hållningar - men det finns både fördelar och nackdelar med detta. Jag säger att fördelarna väger tyngre än nackdelarna. Apple som redan har lyckats med att gång på gång rent av äga ut konkurrenternas mobiltelefoner, skulle nog aldrig strunta i en riktigt bra och användbar funktion. Det jag menar med detta är att visst, man får kanske inte alla funktioner och exakt lika stor frihet som i t.ex Androidtelefonerna, men det spelar ingen som helst roll när det kommer till kritan. När du inte har en dator i närheten så kan din Iphone ordna det allra mesta, och ersätta datorn tillfälligt på flera punkter. Måste också hålla med om att det inbyggda mailsystemet i fyran är underbart. När man sitter på toa, är i skogen, står i kön.. ett tryck och du kan läsa mailen från massor utav olika mailkonton - i ett konto! Supersmidigt. Sedan lite "första intrycket-aspekter": touchen, utseendet, andänvarvänligheten och utbudet utav appar. Det är perfekt. Finns inga mer ord att säga om detta. Välj Iphone! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Skriv ner hur du vill att din telefon ska fungera och vilka funktioner du kommer använda så hittar du rätt och slipper betala mer för strunt ![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-03-15 klockan 21:21 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|