FAQ |
Kalender |
![]() |
#591 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
När man skapar ett produkt-feed för Nellys produkter så verkar där "bara" finnas med runt 5300 artiklar. Är det verkligen samtliga av Nellys produkter på deras hemsida?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Apropå Ebay-tradera igen:
Jag fick bara ersättning för 1 av 5 bud när jag testade trackingen igår inför lansering av programmet på min sida. Fler som har problem? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej inga problem - det funkar som det skall. Det kommer ofta flera bud/leads per sessionID/klick, precis som det bör.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag testade igen på en annan sida jag blivit godkänd för på deras program och nu fick jag inte betalt för ett ända lead av minst 5 bud jag la. Edit: Bytte från google chrome till safari och fungerar nu. Vilka browsers fungerar det för för er om ni vet? Hoppas det funkar på FF och IE för annars kan nog inte jag göra särskilt mycket pengar via tradera. Senast redigerad av Erik Stenman den 2010-08-09 klockan 08:51 Anledning: komp. info. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
På min detaljerad kontobalans står det att jag har lite pengar men det är skrivet med rött, jag förstår mig inte.
Kan någon från tradedoubler förklara detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Rätta mig om jag har fel men betyder det inte att det är försenat? Dvs företaget har inte betalat fakturan än.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Du kan ha rätt dr faktiskt, men jag har lite pengar typ säg 80 kr där de står i svart text, sen vid sidan om har jag 900 kr från samma företag som står i röd text :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Själv väntar man på att Photobox ska få tummen ur rumpan och betala fakturan från 2010-06-11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |