FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Vad tycker du? | |||
Nöjd som det är, även om jag inte utnyttjar allt. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 55.26% |
Vill ha mer flexibla webbhotell. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 44.74% |
Antal röster: 38. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Jag tror säkert att de flesta webbhotell (dock uppebarligen inte alla) klarar av att leverera sitt "oversell" och utöka eftersom. Det jag vänder mig emot är att webbhotell bjuder över varandra i resurser för att locka kunder i god USA anda. Och jag håller helt med Johan Wedin: "gäller det att ösa ut konton eller vill man leverera kvalitet?" Senast redigerad av Danielos den 2011-02-28 klockan 09:14 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
|
Citat:
Jag vet inte hur många som sagt saker i stil med "men hos xx är det fri bandbredd" och du kan förklara dig blå i ansiktet och skicka länkar till cint osv. där det klart framgår att den fria bandbredden bara gäller så länge du inte försöker utnyttja den osv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Blir onekligen spännande att se deras resultat för 2010. De har valt en annan väg och marknadsför sig framför allt med domänpriser och domänhantering som är i särklass samtidigt som de har en väldigt fin historia att luta sig tillbaka på. Det gäller helt enkelt att hitta något som fungerar och uppenbarligen ger CN:s och Bineros approach resultat. Om fler aktörer följer efter så fungerar det säkerligen inte lika bra, det gäller att ha något unikt eller vara först. Sen kanske du och jag inte gillar överförsäljning men det är inte särskilt relevant.
![]() |
Svara |
|
|