FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är ju en sanning med modifikation. Kissie har legat i topp i snart två år och är väl en av Sveriges est besökta webbplatser under två. Hur många kan skryta med det?
Innehållsmässig katastrof men publikmässig succé.
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag gillar heller inte det hon skriver, men. Vi sitter liksom på _Webmaster Network_ och dissar innehållet i hennes blogg. Det är väl snarare ett undantag att någon här _gillar_ bloggen.
Sedan kan man säga vad som helst, men framgångsrik är hon. Som Xamda skrev "Innehållsmässig katastrof men publikmässig succé." I hennes senaste inlägg skriver hon "ingen har rätt att kalla än nazist, jag är så långt ifrån det som möjligt. Det var min brors video, och jag har flertal vänner som är allt annat än helsvenska. Hur skulle det gå ihop haha". Förutom att språket, som redan påpekats, är allt annat än korrekt (vilket dock inte rör målgruppen i ryggen), så går det liksom inte ihop. Hon är inte nazist för att hon har många vänner som är allt annat än helsvenska. Tyskar är inte svenska. Till exempel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja, precis som föregående talare konstaterar är det verkligen inget märkligt att bloggen är så populär som den är. Folk i allmänhet dras till, och fascineras av det extrema som är så långt ifrån deras egen vardag. Det kan man inte minst se i alla tv-serier som är populära om till exempel grovt kriminella, plastikkirurgi, sex och supande etc.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har du en källa på det? Inte för att jag ifrågasätter utan för att jag gärna skulle vilja se statistik på det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
http://bloggportalen.aftonbladet.se/.../TopLists?tl=1 enligt bloggportalen så är det rätt så många ja. Har väl blivit lite mer nu. Men det finns siffror från tidigare perioder när det inte var fullt så stormigt om henne och de var höga då med. Sedan tror jag hon är med i SIS- eller KIA-index också
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tja... Bloggportalen.se är kanske inte världens bästa statistiktjänst, men den ger er i alla fall en inblick. Det är dock helt ställt utom allt tvivel att det är Sveriges största blogg.
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Var de inte hon som sa samband självmordsbombaren i Stockholm, "Ängentlingen" och hon är väl privat sekreterare åt Nazistledaren Åkesson?
Som vanligt hade jag rätt, knäppskallen faktorn hos SD är skyhög. Kissies kommer nog att lära sej , att hålla sej till sånt hon är bra på, att vara snyggt sexobjekt och hålla på shopping. Förhoppingsvis så kommer hennes lilla utspel ge upphov till ebb i kassan. Man ta t.e.x politiskinkorrekt.info, den sidan bårde vara högvilt bland annonsörer , men ändå har de bara en annons? Kanske för extrema åsikter inte passa i kommersiella sammanhang i Sverige än. Citat:
Senast redigerad av klein den 2011-02-25 klockan 13:44 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Eller blandar jag ihop bloggarna?
Trodde det här var hon.. http://www.svd.se/nyheter/inrikes/sd...er_5806243.svd Ber om ursäkt!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||