FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Håller med dig!
Citat:
Det skulle inte förvåna mig om kissi tappar 20% av besökarna inom ett kvartal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hatet är nog till viss del avundsjuka. "Tänk att jag som är så mycket smartare och duktigare än Kissie inte lyckas lika bra". En del är tyvärr väldigt snabba att döma ut människor som inte passar in i deras normer.
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Självklart är man väldigt snabb att döma om en person i fråga som bedriver en av de största bloggarna i Sverige vilket kan innebära en god framtid och stort kassaflöde för rätt person. Om man sedan har den förmånen i livet och ringer upp journalister och hotar dem till livet så är det inte en person som man är avundsjuk på. Det är ett löjligt och omoget beteende. Jag tror inte att någon som har skrivit i tråden eller någon överhuvudtaget vill vara som henne eller är avundsjuk på henne. Senast redigerad av MKÖ den 2011-02-26 klockan 15:13 Anledning: Korrigerade stavfel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Personligen så läser jag ingen blogg överhuvudtaget. Däremot följde jag Tony Mårtenssons blogg varje dag när den fanns. Men efter ett tag översatte hans ryska klubb inläggen i bloggen och han var tvungen att sluta skriva inlägg.
Skulle jag börja läsa en blogg så måste den fylla mina behov, mina intressen och en person som jag gillar. Men tyvärr bloggar ingen person jag gillar eller har samma intresse som mig. Jag har länge försökt få svar på varför Kissies blogg är så fruktansvärt populär, varför? Finns inga direkta konkreta svar i den här tråden. Men jag tror själv att det kan vara så, hon lever ett liv som många unga tjejer vill leva idag - lyx och glamour. Kissie behöver inte tänka på pengar (verkar det som) och hon får mycket saker som en annan önskar sig få. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Håller med dig fullständigt. Jantelagen är ingenting emot alla gånger man tvingas höra dryga människor anklaga någon för det...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Medlem
|
Måste bara tipsa om hennes twitter. Helt fantastisk.
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Inte förrän idag hörde jag hennes "hotsamtal" till den aktuella journalisten: http://www.youtube.com/watch?v=FxFVOAt3PBA Man får ju glädjas med tjejen att hon slipper studieskulder i varje fall...
![]() |
![]() |
#50 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Synd att reportern tog tillbaka polisanmälan efter att hon bett om ursäkt. Det är ju fortfarande brottsligt trots att man ber om ursäkt. Hon borde fått en fängelsedom som kunde ta ner henne på jorden lite. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article8609056.ab Senast redigerad av kw_wasabi den 2011-02-27 klockan 19:41 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|