FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Hatar är ett starkt ord. Tycker jag. Vad som är värre än att hon blir förbannad och gör bort sig inför en journalistär att hennes blogg under flera veckor spridit, och alltjämt sprider, virus-och trojaneländet Systemtools. Det har hon och hennes manager varit medvetna om i veckor, men inte gjort något åt. Något måste hon ju "göra rätt" när hon har över miljon besökare i veckan...
Bara döda fiskar flyter med strömmen. Senast redigerad av Xamda den 2011-02-23 klockan 23:35 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
obvious troll is obvious
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Blir så jäkla irriterad med sådana kommentarer som antingen är helt ogenomtänkta eller bara dumma. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Även om bloggar och sociala medier kan användas av alla, så är finns det en stor överrepresentation av ungdomar. Om hundratusen tonårstjejer och tiotusen medelålders män läser bloggar, så kommer Kissie att spöa Carl Bildt alla dagar i veckan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Kan du utveckla detta för jag förstod inte din kommenatar :-) Min poäng var att det är väldigt starkt att säga att man hatar någon som man sannolikt bara bildat sig en uppfattning om på distans... Jag reserverar ordet "hatar" till betydligt djupare känslor än det som jag gissar är det som avsågs här. Petitesser kanske...
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Kissie är väl ett uttryck för sin tid där yta (opererade putläppar och bisarrt dyra Pradaväskor) är viktigare (bland många) än engagemang och färdighet. Ofta är hennes blogg så överdrivet ytlig att man nästan börjar (läs: hoppas) tro att hela skiten är ett socialt och satiriskt konstnärsexperiment. ;-) Förmodligen är det enklare än så. Tjejen upptäckte väl att hon blev mer uppmärksammad ju ytligare hon framställde sig själv. För mig är det en gåta att stora företag överhuvudtaget ville förknippas med bloggen, ens innan det ÄNNU mer bisarra nazivändningen.
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Aha, det var så du menade :-) Nej, min tanke var att ordet hatar är ganska starkt för de flesta...
![]() |
Svara |
|
|