Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

binero nere?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-12-12, 12:56 #1
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_W Visa inlägg
Ja nu är vi ju återigen tillbaka till att det på nåt vis skulle vara kundens fel? Om man nu har problem med att tillströmningen av mindre kompetenta kunder har varit stor på senaste tiden och att man därför inte hinner ta hand om alla kunder, då är det väl kanske så att man ska dra in framtida kampanjer istället så att man hinner ta hand om dom gamla problemen? Känns som att man är lite fel ute om man anser att det är viktigare att dra in en ny kund än att ta hand om en gammal..
Jag tycker själv det finns saker Binero gjort fel men det har redan tagits upp hundra gånger. Det jag skrev nu var ett generellt uttalande som inte rörde någon specifik person eller något specifikt företag. De flesta företag använder kampanjer för att locka nya kunder medan nuvarande kunder sällan får något alls, det är inget unikt för webbhotellbranschen. Känns också lite olustigt när webbhotell börjar kritisera varandra på det här viset tycker jag själv, det är knappast god företagssed.
Oläst 2010-12-12, 13:57 #2
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2010
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2010
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Jag tycker själv det finns saker Binero gjort fel men det har redan tagits upp hundra gånger. Det jag skrev nu var ett generellt uttalande som inte rörde någon specifik person eller något specifikt företag. De flesta företag använder kampanjer för att locka nya kunder medan nuvarande kunder sällan får något alls, det är inget unikt för webbhotellbranschen. Känns också lite olustigt när webbhotell börjar kritisera varandra på det här viset tycker jag själv, det är knappast god företagssed.
Nu försöker du ju verkligen tyda allt på ett helt annat sätt än vad det är skrivet på? Jag har definitivt inte kritiserat ett specifikt webbhotell, eftersom att det är Binerotråden vi skriver i så har jag varit tydlig varje gång att mina åsikter inte gäller Binero specifikt utan alla webbhotell inkl det jag jobbar på själv.
Johan_W är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017