FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har använt mig av Binero i några år nu och inte haft några större problem tidigare. Inte hela världen om det är lite nertid då och då. Men nu snackar vi över 2 dagar..
Senast redigerad av Magnusson den 2010-12-06 klockan 09:51 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kontakta Binero?
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag är vansinnigt onöjd med Binero efter ha varit hos dem i cirka 2 månader. Framför allt med deras databasserver som är allt annat än responsiv, och fryser cirka 20 sekunder var ~5:e minut. Och när den väl är uppe, så är den ändå riktigt slö.
Någon annan som upplever samma problem? Det känns som att de tagit på sig mer kunder än de klarar av. Deras kontrollpanel är också under all kritik, och hänger helt enkelt inte med då och då, och skickar mig till en felsida ungefär vart 10:e klick. Häromdagen gick hela deras webbmailsystem ner i cirka 10 minuter mitt på dagen också. Senast redigerad av kilya den 2010-12-08 klockan 00:40 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kolla på mitt registreringsdatum. Nej, jag registrerade mig inte för att säga det, men det råkade bli mitt första inlägg. Min tanke var att Binero kanske tar till sig om man uttrycker sitt missnöje här.
Edit: Nu är deras LiteSpeed-server nere helt och har varit i 2 timmar. :-) Senast redigerad av kilya den 2010-12-09 klockan 06:26 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||