FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
Citat:
driftbloggen ligger på en annan plats. deras site som har den vanliga bloggen är väl ändå inte ett riktmärke för om kunders siter fungerar.. jag må tycka att binero inte håller måttet.. Men det är en mix av att man får vad man betalar för, och om man tycker man har rätt att gnälla så bör man byta leverantör istället. det är det bästa gnäll som finns för då blir företag ekonomiskt motiverade att förbättra sig. och jag tvivlar inte på att bineros personal försöker.. daniel.. shh.. inte ragga fler kunder denna veckan ![]() binero har lite ups and downs senaste månden just idag har dock telia haft stora problem och detta är ju inte bineros fel att telia bredbands kunder har problem ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag önskar bara att vi äldre kunder blir uppgraderade till v 2.0, har de ens påbörjat detta än?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
|||
Medlem
|
Det jag skrev var att deras blogg, dvs företagsblogg var seg.
Jag skulle in och kika en SEO-sak som de skrivit om men det tog mig ett bra tag att komma dit. Alla andra sidor på binero.se inkl kontrollpanel flöt på bra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ligger inte deras blogg på en extern server, för att kunna visa driftstatusmeddelenaden om deras miljö ligger nere? rätta mig gärna om jag har fel ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Name: blogg.binero.se
Address: 195.74.38.18 18.38.74.195.in-addr.arpa name = lb-lsp02-01.atm.binero.net. Ser då ut att ligga hos dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
deras driftblogg ligger hos pingdom som ligger hos port80. port80 är även bandbredds leverantör åt binero :P. så kort sagt. funkar pingdom+port80 så funkar binerodrift.se ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jovisst, men nu diskuterades ju företagsbloggen och att den var seg. Driftbloggen är ju en annan sak.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Höll en wordpresskurs idag med 8 användare på ett binerokonto. Det var inte roligt vare sig för mig eller deltagarna, kan jag säga.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|