Citat:
Ursprungligen postat av trådlöst
Tror du har en poäng där wasabi.
Sajten som jag har planer på att göra kommer gå ut på förstasidan, en sida som berättar lite om själva produkten, en recensions sida om vad folk tyckt om den osv och lite fakta om produkten och en kontakta oss sida.
Inte mer.
Dock är jag helt okunnig inom wordpress, fått problem med installationen redan nu men håller på att lösa det.
|
Då tycker jag du helt klart gör bäst i att köra på statisk sida. Är du dessutom van vid HTML så kommer du spara en hel del tid jämfört med att sitta och pilla i Wordpress källkod. Jag har kört Wordpress ett tag nu och tycker fortfarande det är ganska jobbigt att vara inne i koden och pilla.
Antar att recensionerna kan tas emot på mailen och att du lägger upp dem manuellt. Det borde inte ta så lång tid om det rör sig om ~5-10 recensioner per dag.
I detta fall är jag övertygad om att statisk sida är rätt val. Särskilt eftersom du inte kan Wordpress alls. Det blir nog för mycket jobb med tanke på att uppgiften kan lösas betydligt enklare på annat sätt. Hade det däremot handlat om t.ex. en webbtidning med flera skribenter, artikelkategorisering, kommentarsfunktion m.m. så hade jag helt klart rekommenderat en Wordpress-lösning.