FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det börjar ju klarna lite i tråden. Du gav först intrycket om att det var elen till ditt hushåll som stängts av. Nu är det alltså en frisersalong du driver som är utan el?
Du har inte fått fakturan, men du fick ett inkassokrav? Du reagerade inte alls på inkassokravet utan tänkte betala. Hur sent betalade du inkassokravet? Det känns inte som du berättar hela sanningen, om du ursäktar.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Inkassobrevet skickade dom hem till mig det var därför jag fick det, visst reagerade jag på det och tänkte, ja vart har dom kommit bort men sen betalade jag den för jag ville inte att dom skulle stänga av min el. Inkassokravet betalades 1 dag efter oss tillhanda datumet=) Just för att jag planerade ringa dem men tiden sprang iväg så då betalade jag bara istället. Jag säger det igen, jag har inga problem med själva inkassokravet det betalade jag, jag hade ju ändå gjort fel som inte haft bättre koll. Ingen fråga om vem som har gjort rätt eller fel för jag vet att jag gjort fel. Det som var frågan i det hela var den enorma depositionen... Senast redigerad av evomedia den 2010-11-16 klockan 10:54 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|