FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Först det tråkiga, fakturor som kommer med regelbundenhet har man som köpare själv ansvar för att betala, även om den "skulle komma bort".
Men, får de verkligen lov att stänga av strömmen utan att de delgivit dig det? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Har du missat en gång så fattar jag inte varför de ska vara så kinkiga, eller gäller det flera gånger? Känns ju lite knepigt om man (som alla någon gång kan göra) inte får fakturor eller liknande eller av andra orsaker missar att betala i tid och direkt får stämpeln som dålig betalare. Som företagare kan ju likviditeten vara upp och ner, och i det läget gäller det att ringa de som man har fodran på en och berätta läget, det uppskattas om kommer troligtvis inte påverkar affärsrelationerna då det bygger på förtroende. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nja det där är ett problem. Avstängning av el och vatten ska rapporteras till socialen men det finns inget vite vad jag vet. Delge behöver de heller inte göra.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|