FAQ |
Kalender |
![]() |
#111 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Enligt mig är supporten väldigt bra, dem är snabba på att svara på mina frågor både via mail och tele.
|
|||
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle inte kalla dem effektiva då det tog 3 mail och 2 telesamtal för dem att ta bort några domäner på en faktura för ett tag sedan.
Till deras försvar så var det under domänrean. |
||
![]() |
![]() |
#113 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sen så är deras kontrollpanel extremt dålig, och detta är 2 saker varför jag inte använder binero. För se hur det blir i framtiden, om jag kanske börjar använda binero eller håller mig till det webbhotellet jag har just nu. |
||
![]() |
![]() |
#114 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det där är en ren och skär lögn.
![]() |
#115 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag tror för övrigt att ytterst få som jobbar på webhotell är lata, fördröjningar handlar nog i 99% av fallen på en hög arbetsbelastning just då. |
|||
![]() |
![]() |
#116 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lata är inte rätt ord hur man än vrider på det. Binero kom från ingenstans och har varit drivande i många avseenden och ger därmed alla kunder lite mer. Växvärk kan nog vara en mer rättvis beskrivning - någonstans under 2011 kommer de nog ifatt sig själva.
Sedan är det ju så att ett ägardrivet bolag alltid kommer i ett annat läge när man går från 5 pers till 15. Attityden att det är ok att jobba 18 timmar om dagen finns inte hos nya anställda och det finns en mognadsprocess att gå igenom vilket oftast tar lite tid. |
||
![]() |
![]() |
#117 | ||
|
|||
Nykomling
|
Binero verkar ha stora problem. Jag får flera mail från personer som inte kommer åt min sajt och när jag lägger upp prenumeranter verkar allt för många inte få WPs automatiska utskick av lösenord. Jag har ingen aning om hur många lösenordsutskick som försvunnit eller ev beställningar som kommit bort... Långt ifrån kul läge.
Jag valde Binero efter Internetworlds "rekommendation" men de där testerna verkar inte avse driftstabilitet och funktionalitet. Tar gärna emot tips på test som mäter webbhotell utifrån de aspekterna. |
||
![]() |
![]() |
#118 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |