FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hur kan det gå segt på Binero? Har inte dom lastbalansering? Eller det går kanske går segt på windows kontot?
|
|||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har inte upplevt att Binero är segt (till skillnad från Loopia) men däremot har även jag märkt av korta nertider på en minut eller liknande utan att något driftsproblem registrerats och det beror garanterat INTE på någon överbelastning för egen del.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-11 klockan 16:12 |
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hösten är, som känt, redan här. Kan vi få något preliminärt datumintervall för när migreringen kommer att genomföras för oss i gamla systemet?
|
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Från Binero nyhetsbrev::
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Som en parantes kan jag säga att jag skapade ett nytt konto åt en kund - han fick den nya kontrollpanelen. Har inte använt den för mycket men det jag såg såg bra ut.
|
||
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Instämmer, även jag har placerat en kund hos Binero och fick då konto i nya systemet och det är helt annat än det gamla där jag själv ligger.
Har kollat runt och testat de flesta av funktionerna och det verkar fungera smärtfritt. |
|||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nya är definitivt snyggare och modernare än gamla, men innehåller fortfarande mycket buggar och man stöter på felmeddelanden här och där.
Om man bara vill administrera flera domäner (med namnservrar, dns m.m.) så är det avsevärt sämre än gamla kontrollpanelen om man frågar mig. Hela kontrollpanelen verkar vara utformad för att ha ett tillhörande webbkonto, och det saknas helt någon bra överskådlig blick om man har många domäner. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|