FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Röstar man då på SD så är man verkligen inte emot rasism, utan egentligen förstärker rasisternas roll i samhället. Man är för främlingsfientlighet och det är där det slutar. Hur mycket ni än vrider och vänder på det så kan ni ändå inte bortse från det här. Att ni ens försöker är faktiskt väldigt pinsamt. Ni menar alltså att det är okej att vara rasist om man är missnöjd? Folk måste bli upprörda, för så fort man slutar bli det och det här blir okej; så finns risken att de blir lite mainstream i vissa sociala sammanhang. ang det här med Islam: Det här har en chef för kulturföreningen sagt (nämner inte vem av säkerhetsskäl): " Vi har haft hit folk från alla kulturer som är med på våra events och sjunger och är glada. Verkligen alla kulturer har vi med i vår kulturförening. Vi har inte haft ett enda integrationsproblem för alla anpassar sig efter sverige och våra medlemmar i kulturföreningen för att göra det så trivsamt som möjligt för alla inblandade. Däremot så har vi haft stora problem sedan muslimerna gick med i vårt kulturförening; för de var inte villiga att anpassa sig efter oss och sverige. De ville att alla tusentals andra medlemmar skulle anpassa sig efter dem och deras värderingar i Islam. Vi har för första gången någonsin problem i kulturföreningen pga dessa medlemmar" ... Ett till exempel: En av mina klasskompisar delar lägenhet med 2 studenter. Den ena är muslim och den här personen går upp var 3:e timme och ber högt som fan mitt i natten. Resterande studenter i lägenheten kan inte sova alls och jag ser att de är jävligt trötta var dag. Ännu ett exempel: När jag gick på en privatskola vars namn jag inte tänker nämna så hade vi 2 muslimer i klassen. Efter varje måltid där de serverade Gris i matsalen så tvingade de ALLA tvätta händerna för att Gris är ett smutsigt djur. Vi åt ju först och främst med besticker det är det som är så himla sjukt också. Ändå ville de att alla skulle tvätta sina smutsiga händer som vidrört besticker som sedan vidrört griskött. Självklart tvättade jag aldrig händerna efter måltiden för jag tycker att de ska anpassa sig som alla andra kulturer. De flyttar ifrån sitt extremt fundamentalistiska Islamland. Sedan kommer de till ett fritt land för att de inte klarar av det hemska livet i sitt fundamentalistiska och islamistiska land, däremot vill de nu att Sverige ska vara precis som deras hemska land... Hur går det här ihop? Det gör det inte. Ni kan varken kalla mig Sverigedemokrat eller Rasist, för jag är själv invandrare. Tack för mig. Var tvungen att skriva av mig lite för jag är så less på detta... Senast redigerad av Lancelot den 2010-09-30 klockan 13:06 |
||
![]() |
![]() |
|
|