FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
htiawe: Inte helt omöjligt så kan det ha varit samma sak för dig. Att tillägga gäller detta Binero 1.0 - i det nya systemet så är risken betydligt mindre att man ska dra för mycket resurser i och med att lastbalanseringen mångdubblar det totala antalet processer. |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Detta har pågått sen långt innan jag la upp cronjobbet. Jag har kontaktat supporten upprepade gånger angående detta men de har inte kunnat lösa situationen. Det skumma är att jag bara kör en vanlig wordpress sida.
|
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Suck nu går det segt igen
![]() |
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Det finns ett externt skript på din sida i profilen som inte laddar alls. url/mandatory.php. Kan vara därför den är seg.
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tyvärr inte, har testat utan, och hela sidan dör, inte bara sidorna med scriptet.
|
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fick svar nu från binero att jag haft för många besökare och php processerna var för många. De rekommenderade att jag ska installera wp super cache plugin för wordpress. Tycker dock att 300 besökare / dag inte ska vara för mycket. Men ska tänka på om jag ska byta webbhotell eller försöka med pluginen.
|
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|