FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Förstår inte varför detta är religion. Hur många har hållt sig till bara ETT mobilmärke dom senaste 15 åren? Jag har inte det, och min iphone är säkert inte den sista som jag kommer få äran att bekanta mig med.
Springer runt som konsult, på vissa uppdrag kör jag mac, på andra windows 7, på andra Windows XP. Det viktiga är ju att man har dom verktygen som man behöver, sen spelar ju OS mindre roll. Det går att ha jävligt roligt med både en XBOX och en PS3 och inte faan boeror det på OS under. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Folk har troligen inte varit trogna ett mobilmärke i många år för att utvecklingen går så förbannat snabbt OCH 90-95% av alla mobiler har sugigt. Hitta en smidig smartphone som folk har förstått INNAN iPhonen kom, och som bara funkar. Den får gärna vara snygg också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
[/QUOTE] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
För att inte tala om Macbookar som dör med en suck om man råkar dra ur en usb-enhet... Händer ALDRIG i Windows, varken XP, Vista eller 7 t.ex. Designmässigt finns det gott om snygga pc, men visst är Apple duktiga på design och marknadsföring... Förnekas ej.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Believe it or not, men vanliga människor behöver inte multitasking i en telefon. Grattis! Det är för få förunnat att uppleva det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Inte för att jag själv använder MMS och har vant mig vid att inte ha multitasking men jag kan definitivt tycka att det är välkommet för de som kör spotify etc. på sin iPhone. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
lunarmys du BEHÖVER ingen mus till datorn heller, men det är fan inget bra argument till att hoppa över det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |