FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det är svårt att förklara vad det är, men att scrolla med fingrar och klicka på skärmen med fingrarna känns .. naturligt? Det blir lite av en annan upplevelse. Jag håller med, det låter löjligt och idiotiskt, men.. testa. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
OperaMini finns ju till iPhone. Då bör det bara vara att installera den på iPad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
![]() Hade gärna testat, men känner ingen som ännu skaffat iPad (Eller ens tänkt skaffa för den delen, alla dissar den.) Å andra sidan vet jag ju att jag föredrar touchtelefoner framför andra modeller så jag förstår nog lite. Men som sagt, jag skulle sakna addons till webbläsaren, men hur mycket skulle jag behöva de? Går ju inte direkt att göra något produktivt på iPaden, den är ju mer som en nöjesmaskin vad jag uppfattat den som. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
[/QUOTE] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Kunde inte vara mer nöjd med min iPad! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tvärkass webbläsare visar det sig när man kört den en stund. Tolkar hemsidor bedrövligt dåligt, och visar i princip något fel på varje sida. Fördelen är snabbheten, men det är den enda fördelen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Usch vad jag blir trött på allt snack om fanboys och sekter.. Ska ta mig f*n börja kalla alla människor som går och köper en HP hos El Giganten för sektmedlemmar... Jag menar, dom köper ju bara Windows! Dom måste ju ha någon konstig sektmentalitet, eller hur?!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |