| FAQ |
| Kalender |
|
|
#11 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Eller hur? Rätta mig om jag har fel. Dessa domäner är värda korvöre. Hade dem varit .COM så skulle det pungas ut med $1k-2 per domännamn. Det är skillnad på företagsamhet å myndighet. 950.000:- För en vanlig knegare är det mycket pengar. Den 4-bokstäver som nämnts i tråden. Varför just denna? Det är att betala uppåt över marknadsvärdet. Det är som att jag säljer vanliga ICA 800g falukorvar för 1000;-/st -(ord.pris 40:-) Jag måste ha då en förbannad tur till att få en falukorv såld inom den prisklassen. Men säkert, vi kan alltid peka på individer i en affärsuppgörelse. Skyll dig själv din fuling..etc. Ni som håller med om att det är en god affär, ni måste ha en synvinkel som jag har svårt till att begripa. Troligtvis så känner ni till att ni bör Beskydda domänaffärer, av egen vinningskraft. Citat:
handlar om en statlig myndighet få vet av. Det är att jämföra äpplen med tomater. Msb.se vs. Candy.com Vilken blir bäst till att utvinna äppelpaj?????? Senast redigerad av Maxjohan den 2009-11-17 klockan 01:45 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|