FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jo, de är något utspridda även om de flesta är relativt nya. Det är inga extremt viktiga PM men vore ändå bra att behålla dom. För egen del så är det enda intressanta på ett forum kommunikationen och utbyte av information. Vill jag ha någonting annat så finns det på andra håll. Därför känns den här förändringen helfel. Mig kvittar det om det så är en gammal phpbb-version som körs, bara den har säkerhetshålen tilltäppta. Är nöjd om det är överskådligt, snabbt, lättnavigerat och man slipper göra en massa egna inställningar och sitta med ett tusental tidigare raderade PM helt plötsligt....
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag förstår hur du känner dig, men det är lite som att WN har bytt upp sig från IE6 till Firefox senaste version...det är många stora förändringar som tar en stund att reda ut, både av oss och av admin/mods.
Själv hade jag inga viktiga PM's så jag rensade friskt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Varför har jag inga rättigheter bland Nyheter förresten? Gäller det fler eller är det något jag sagt? ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Jag har märkligt nog inga rättigheter jag heller, men så är jag en §3 återfallsförbrytare också med knapp existensberättigande ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det jag saknar mest är översikten med att ha det senaste från alla trådar på en sida, det behöver inte vara på framsidan, men varför inte göra såhär:
Ta knappen "nya inlägg" i menyn och strukturera den som framsidan på wn var förr, d.vs det senaste från varje kategori. Som det blev nu så ser man en total feed över allt det senaste, men mycket kan vara ointressant för många av medlemmarna på wn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Dom som ligger där just nu fixade jag på 5 minuter tidigare ikväll. Blir nog mer naturligt om ett tag. Vi kanske rent av kan hitta en algo så det blir automatiskt, just nu är det manuellt jobb.
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om det nu skulle vara så att det blir en återgång till den vanliga vyn så kan man kanske lägga dom populära trådarna äver själva forumet om dom inte blir för många? Som alternativ självklart
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|