FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sorteringen när man söker på "nya inlägg" verkar funka lite sisådär, kan komma ett nytt inlägg i ett forum som ligger långt ner i listan. Se bifogad bild (fick felmeddelande ett par gånger när jag försökte lägga till bilden också). Rent generellt känns sidan långsammare nu också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Vi testar olika lösningar till och från under veckan. Hittar vi ingen lösning som är bättre än vBulletin-standard så kör vi på vBulletin-standard.
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Detta blir säkert bra till slut, det är jag övertygad om. Jag vet inte skillnaderna mellan systemen, men det finns säkert bra anledningar att byta (bättre utbyggbarhet?)
Hur som helst måste jag stämma in i skaran som vill ha sidan 100% bred. Den är för bred för min webbläsare just nu, och då har jag ändå tvingats bredda fönstret på sista tiden på grund av andra kassa sajter som är för breda. (min webbläsare är 971 px bred just nu) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om jag bestämde så skulle jag lägga alla resurser på att få igång RSS-feeden igen!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad betydde svaret tidigare? Blir man så illa tvungen att sitta med femtielva miljoner gamla PM...?
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
När man gjort sina inställningar, så ser jag ingen större skillnad. Tycker det bra ut.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
skulle bara vilja se en centrering...känns som jag sitter och lutar just nu
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hoppas man vänjer sig, jag fattar inte riktigt alla inställningar ännu men man borde default ha rätt tidzon och PM påslaget by default anser jag. Det var flera saker som borde vara påslagna by default, men et är min åsikt.
Vilken bamseavatar jag fick, eller är det bara jag som ser det så? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jisses Conny, du är nästan i fullstorlek nu
![]() (syftar på avataren alltså ![]() |