FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
[16:35] Thomas: det jag vill är att det skall vara så likt gamla WN som möjligt. Allt som kan göra för att det skall vara "exakt" samma som idag skall göras. Ju mindre designskillnad ju lättare kommer besökarna hitta nya funktioner. Är allt nytt blir det för mycket på en gång och då får vi inte den effekt vi vill ha. Dvs att det blir bättre efter en kort tid när man vant sig lite.
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Rent tekniskt så går det visserligen att faktiskt återskapa gamla designen perfekt som ett separat skin om någon vill lägga ner tid på det ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
|
||||
Administratör
|
Japp det är en miss av mej, den borde inte slutat funka. Vi lägger den tidigt i priolistan.
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Varför inte lungna sig lite innan man börjar gapa om "fixa det och fixa det"
Ge det lite tid, |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
När man trodde att det inte kunde bli sämre
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vad sägs om att lägga på vbSEO?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det tycker jag låter bra:
http://www.wn.se/t1037657.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
Administratör
|
Det finns faktiskt RSS. Vi får lägga in länkar till det men just nu kommer man åt nya inlägg via denna länken:
http://www.wn.se/external.php?type=RSS
![]() |
![]() |
#70 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kan ni även lägga till så man ser när man fått PM.
Enl. nedan: |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|