| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag kan inte det i alla fall. Därför köper vi endast märkesdatorer med 3 års Next Business Day-support. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Administratör
|
Så du finner det helt OK att vara utan i över ett dygn? Nästa dag är en dag för sent ... prepare for failure.
__________________
eldefors.com - Personlig (teknik)-blogg |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
En laptop i en dag är helt OK för min del eftersom jag kan lösa många problem själv. Mer kritiska saker väljer man istället fyra timmars mission-critical-support på.
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Det finns alltid någon annan dator att använda till akuta saker om olyckan mot förmodan skulle vara framme och vi inte kan lösa problemet själva. Vi har aldrig köpt en dator med någon typ av företagssupport och kommer sannolikt aldrig heller att göra det.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|