Kom ihåg mig?

Laptopskärm gick sönder när jag öppnade den.

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2014-07-28, 16:33 #28
Tob Tob är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 8
Tob Tob är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 8
Citat:
Ursprungligen postat av Lancelot Visa inlägg
Nu har Netonnet äntligen ringt tillbaka till mig från deras "Kundhanteringsavdelning" och beklagat sig för hur han har betett sig. De säger att de fortfarande måste ta in den för bedömning och det känner jag själv att jag accepterar. Orkar inte bry mig. Men vad tycker ni som är mer erfarna kring dessa tvister, bör jag släppa det?
Nu är jag inte expert i tvister, har däremot jobbat med lite försäkringsärenden inom laptops tidigare, vad det nu är värt.

En bedömning låter som att dom ska skicka den till sin serviceverkstad och låta någon titta på datorn för att bedöma om det är handhavandefel eller om det faktiskt är en DOA det rör sig om.

Jag personligen hade varit orolig för att personen som tar emot datorn gör en annan bedömning än vad Lenovo har gjort till dig tidigare vilket i värsta fall kan betyda att du får en till vända strul att ta tag i.

Personligen hade jag inte tyckt att tiden var värd att strula vidare. Men jag ser samtidigt fördelen i det om man lyckas.

Förhoppningsvis (hah) är skärmproblematiken tillräckligt vanlig på den modellen att dom godkänner den som DOA så fort verkstaden tar en titt på den.
Tob är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:35.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017