Kom ihåg mig?

Missnöjd kund hotar med att förstöra ryktet kring företaget

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-11-06, 14:46 #13
dannel77 dannel77 är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 300
dannel77 dannel77 är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 300
Citat:
Vi brukar ta steget längre och hjälpa kunden då vi älskar att ha bra kundbemötande, men i det här fallet är det ett solklart fall av handhavandefel och kunden verkar ha blandat ihop försäkring och garanti.
Om det inte innebär en allt för stor ekonomisk smäll för dig, så bör du vara kunden till lags, självklart har han fel och ljuger, men det är som vanligt. Kunder har en vag uppfattning om vilka rättigheter dom har, men tror att om dom skriker och bråkar tillräckligt mycket så kommer man att ge med sig, och det gör man också ibland för att slippa skiten.

Att hota med att ge dåliga omdömen är ytterligt lågt. Men det är som vanligt i Sverige, kunder kan bete sig hur som helst mot handlare och företag utan konsekvenser.
dannel77 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:30.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017