FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej Daneil - löste det sig?
Om du väntar 30 minuter hos oss har du otur. Vi publiserar öppet våra siffror och här är alla våra samtal under 2012 - där snitttiden är under 5 minuter i väntan. Tyvärr kan det gå upp och ner och har man som sagt lite otur kan det ändå bli lite väntan. https://www.citynetwork.se/city-netw...trapport-2012/ |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Snitttiden speglar hela populationen under given tidsperiod, inte bara ditt samtal.
|
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nej varför skulle han göra det?
Tråkigt att du förlorade en kund men samtidigt så måste jag nog säga att din kund har dålig förståelse för systemdrift och såna vill iallafall jag helst vara utan. "Shared hosting" betyder i praktiken "extended risk" och därmed också "more problems" tillsammans med "shared costs". Det måste man alltid ha med i beräkningarna. Det kan du upplysa dina kunder om. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Välformulerat! Kommer att ta inspiration från ditt uttryck. Jag tror vi webbhotell medvetet undviker att informera om detta faktum, vi går ofta istället ut och använder ord som "Unik driftsäkerhet", "Redundans" istället.
|
|||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Men men det är alltid tråkigt att tappa en kund.. Men i de här fallet gör de nog inte så mycket. |
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Såna bekymmer råkar man ju annars ut för hos alla webbhotell. Större företag och myndigheter råkar också ut för haverier trots att de betalar en hel del för sin drift. Det enda man kan vara säker på är att teknik kommer alltid att krångla förr eller senare ![]()
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|