FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jaså, återigen, kan du ge exempel, och självklart pratar vi nu om shared hosting, och inte om skräddarsydda lösningar, vps/server eller likande. Frågan handlar ju inte om huruvida webbhotell har utformad SLA eller inte, utan om det finns någon form av garanti/ersättning vid fel. För vps/dedikerad server finns det flera leverantörer för utökade SLA avtal men jag kan då inte hitta något för shared hosting. Läs om EgenSajt SLA avtal återigen om du inte har gjort det, och ge exempel på annan leverantör som har något liknande.
Senast redigerad av Danielos den 2013-05-11 klockan 15:15 |
|||
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Eftersom tråden redan är brutalt OT kan jag ju fråga vilka andra webbhotell som stänger av sina kunder för att dom kommenterar här i forumet t.ex.?
Jag vet inte, men jag har då inte blivit det av CN iaf... EDIT: Relaterat; http://www.wn.se/showpost.php?p=20438987&postcount=68 Senast redigerad av Jine den 2013-05-11 klockan 15:23 |
|||
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Stäng tråden men ta gärna upp SLA-diskussion i en egen tråd. Jag tycker faktiskt att det kan vara av intresse av att belysa vilka SLA:er som finns, om de finns, på framför allt de vanliga kontotyper (grundnivåerna av privat och företag) men det ska i så fall göras i en egen tråd. Det har ju knappast något med topic att göra.
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|