FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Men men det är alltid tråkigt att tappa en kund.. Men i de här fallet gör de nog inte så mycket. |
||
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Såna bekymmer råkar man ju annars ut för hos alla webbhotell. Större företag och myndigheter råkar också ut för haverier trots att de betalar en hel del för sin drift. Det enda man kan vara säker på är att teknik kommer alltid att krångla förr eller senare ![]()
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Våra kunder är vanliga småföretagare. Klart som fan att de inte vet ngt om drift i servermiljöer. Men det spelar ingen roll. På något sätt så har det blivit allmänt praxis att shared hosting krånglar. Jag tycker att om man inte kan garantera att något fungerar så ska man inte erbjuda det som tjänst överhuvudtaget. Strunt samma om det blir dyrare för alla.
|
||
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Inget företag kan garantera att saker och ting fungerar hela tiden. I så fall skulle man inte kunna sälja några tjänster eller produkter alls ![]()
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Citat:
- kvalitet kostar pengar - ibland går även den dyraste produkten sönder och behöver lagas. |
|||
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
ZynX:
Jepp. Du har helt rätt. Personlig kontakt med sina leverantörer är extremt viktigt. Man ska komma till den nivån där man faktiskt kan gå ut och ha trevligt utan att det måste presenteras en offert varje gång. När man nåt dit då har man en bra leverantör-kund-relation som snarare kan kallas partners. Man drar nytta av varandra helt enkelt. Några hundralappar hit-eller-dit blir helt ointressant i sammanhanget. Man vet vad man får och betalar gärna för detta. |
||
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
de 5-6 gångerna jag ringt supporten har jag väntat lätt 15 till 25 minuter och fått nya besked vi varje samtal. Snart inne på tredje veckan för att få några IP-nummer kopplade till en vanlig VPS - håll tummarna för mig
![]() Mvh Anders |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|