Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson
Du ger dig på helt fel "kontaktyta". I slutändan kommer mobiloperatörerna ALLTID att ge kunden rätt. De kräver i sin tur ersättning från MOSMS. Givetvis kommer de att kräva pengarna av den som har satt upp tjänsten hos dem.
Det enda som är idiotiskt i detta sammanhanget är att du tror att din åsikt är mer korrekt än det avtal som är tecknat, som självklart reglerar återbetalningar och ogiltiga köp.
"Att om redan utbetald ersättning till kund i efterhand visar sig tillförskansad genom bedrägeri eller annan oärlig metod har MO-SMS rätt till återbetalning av pengar från kunden p.g.a. detta. "
|
Du säger emot dig själv lite,
""Att om redan utbetald ersättning till kund i efterhand visar sig tillförskansad genom bedrägeri eller annan oärlig metod har MO-SMS rätt till återbetalning av pengar från kunden p.g.a. detta. ""
Då krävs det ju en polisanmälan med vid bedrägeri.