Kom ihåg mig?

Kund har sönder stereo, vill inte betala. Vad göra?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-08-13, 03:34 #23
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2007
Inlägg: 1 311
Citat:
Ursprungligen postat av mervinst Visa inlägg
Det är inte så att kunden vill ha en ersättnings stereo innan han skickar den gamla?
jag får lite vibbar av fuffens av det du skriver. Kanske bara är min paranoida gen som talar :P.

Du får uppdatera hur det har gått nu en månad senare :P
Kunden bad inte alls om en ny stereo utan han hade redan köpt en ny stereo innan han ens kontaktade mig. Själv hade jag först kontaktat butiken, sedan hade jag eventuellt köpt en ny stereo beroende på resultat.
Fuffens? Hur menar ni?

Update:
Jag skickade faktura till kund och förklarade hur teknikern hade undersökt stereon och kunden erkände till slut att den hade kopplat fel. Precis som jag trodde. I det här fallet stämde min instinkt!
Lancelot är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017