Kom ihåg mig?

Webbyrån vägrar slutföra min webbsida- lite råd uppskattas

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-18, 13:30 #10
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Har man betalt leverantörens faktura vid fastprisuppdrag eller vid löpande räkning så kan man normalt inte klaga i efterhand. Om du inte har avtal om att det är en längre garantitid.

När du betalt har du i princip godkänt leveransen. Om du "upptäcker fel i efterhand" så innebär det snarare att du har en brist i din acceptanstestrutin.

I det här läget är det nog bäst att betala för komplettering/uppdatering/buggfixning på löpande räkning.

Att du som beställare inte har mer pengar är ju inte leverantörens problem, (givetvis undantaget om annat finns specificerat i avtalet).
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 
Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017