Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Domänkonto med gratis e-post?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-12-04, 18:21 #10
Danne Vendels avatar
Danne Vendel Danne Vendel är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 136
Danne Vendel Danne Vendel är inte uppkopplad
Medlem
Danne Vendels avatar
 
Reg.datum: Mar 2007
Inlägg: 136
Citat:
Ursprungligen postat av johan1234 Visa inlägg
Hej Danne - vi patchade panelen i fredags och tyvärr gick den inte riktigt så väl som vi önskade och rullade tillbaka tills slut idag. Höjning av kvaliteten när det gäller panelen (ja vi och många andra kör med Atomia) har vi en ivrig dialog med leverantören och vi tror att de senaste månadernas jobb kommer falla ut i ett par riktigt välbehövliga uppdateringar i början på det nya året.

Så ytterligare förbättringar på gång... Tack för tålamodet.
Tack för svar. Nu var ju min avsikt inte alls att det skulle bli en diskussion om citynetworks kvalitéer och jag inser nu att jag skulle ha struntat i min sarkastiska kommentar om er. My bad.

Men eftersom vi nu hamnat där i alla fall:

Jag förstår absolut era goda avsikter. Tacka fan för att ni vill ha ett system som funkar perfekt. Ni vill ju tjäna pengar genom att få nöjda och glada kunder! Ni är inga elaka skummisar som försöker blåsa folk genom att ta genvägar och tumma på kvalitén.

Tyvärr har ni (och Binero) tydligen anlitat ett företag som inte ens är i närheten av att klara av vad dom uppgett att dom kan. Under de senaste 15 åren har jag nog använt 25-30 webbhotell (både själv och å kunders vägnar) och har aldrig stött på en kontrollpanel som är lika värdelös och så mycket strul som med er (och Bineros).

Jag vet inte hur många gånger under de två år jag anlitat er som jag tvingats ringa/maila för att be er fixa inställningar och annat som jag ska kunna ordna själv i kontrollpanelen. Men inte kunnat för att det "blivit fel". Just nu har jag t.ex. åtskilliga gånger försökt ändra uppgifter i en domän utan att lyckas. Så jag bad er fixa det i ett mail.

Fick svar att "nu har vi fixat det, men det syns inte i din kontrollpanel. Vi kontaktar dig när vi ordnat detta". Det var två dygn sedan.

Jag känner inte till alla bakomliggande skäl. Och jag fattar inte att ni inte stämmer arslet av Atomia eller vad dom heter.

Men för min del kan jag inte "ha tålamod". Jag vill ha grejer som funkar.

Så, visst känner jag sympati för er på citynetworks (och Binero). Men jag har själv kunder som jag måste leverera till. Och då måste jag kunna lita på mina underleverantörer.

Livet är tufft.....

Senast redigerad av Danne Vendel den 2013-12-04 klockan 18:30
Danne Vendel är inte uppkopplad  
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017