FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Just nu har man liksom hamnat i en märklig situation. Antingen får jag flytta eftersom jag inte kan få besked om hur mycket de kommer att stödja Asp framöver. De kanske får för sig att det inte går att använda sessionsvariabler alls eller något annat som linux inte gillar. Vad vet jag. Även om jag skriver om just denna sida som jobbar mot file-scripting objektet som då tar över 5 minuter på sig att ladda. Det fungerar fortfarande men det tar alltså 5 minuter att snurra runt i deras lastbalanserade miljö att det i princip är oanvändbart, så vet jag alltså inte om det är något annat som inte fungerar imorgon. Med samma resonemang, att jag skall acceptera att de inte kan vara bakåtkompatibla.
Eller så får jag skriva i php då alltså. Vilket jag inte har ett dugg lust med. Det tycker jag känns lite skumt. Då tycker jag helt sonika att Binero skall konstatera att de inte stödjer ASP, det vore ärligare så vet man det. Hade jag vetat det för 1,5 år sedan då jag tog beslutet att byta hotell till Binero att de skulle resonera så här så hade jag aldrig flyttat hit. Därför vill jag också varna de som vill ha en windowsmiljö att det som Binero erbjuder inte är windowsmiljö mer än så mycket som de känner att de vill ha det. Jag vet inte vad du menar med spontant. Jag får bara anta att mina siter flyttades ett speciellt datum för de fungerade utmärkt med asp, både med udda tecken och med mitt script för ett och ett halvt år sedan. Det är ungefär för några månader sedan som de började konstra. Jag antar att jag hamnade i deras lastbalanserade linuxmiljö då. Inte vet jag... det funkade och sedan funkade det inte. /Charina Nilsson |
||
![]() |
|
|